søndag 26. oktober 2014



Nå har jeg Zakaria hatt en rolig søndag med fotball masse fotball på tv`n og pasta til middag så da tenkte jeg at det passer seg med et blogg innlegg.

Her er et bilde av meg når jeg, Zakria og Cecil var på landskampen mellom Norge og Malta som endte 3-0 til Norge now vi var veldig fornøyd med!  Cecil var vår engelsk lærerer de to første ukene her i malta han var jo ikke like fornøyd med resultatet.. 


etter kampen dro vi til en by som heter Mdina på en resturant med veldig gode kaker og fin utsikt! :)

På mandag var jeg på middag med en vennegjeng fra jobben det var kun gutter som dro og spiste tradisjonell Maltesisk middag da var det endel små retter som grise lever og snegler til forrett før hovedretten som var en hel gris rett fra grillen. Jeg kan ikke si alt smakte like godt, men det var en morsom kveld! 

Jeg har også spilt fotballkamp med guttene fra jobben da var det et vaktlag mot et annet. laget jeg spilte på knuste mildt sakt det andre laget! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar